Alt er bedre enn ingenting.

Utpå kvelden i går tok jeg 2 fluer i en smekk igjen. Jeg begynte å bli litt småsulten, og bestemte meg for å kjøre bort til sentrum å ta en titt i matbutikkene der. Parkerte på Kiwi og gikk innom der før jeg ville gå bortom Spar og finne noe godt til 50%  i varmdisken. De har alltid det på kvelden. Endte opp med både en burger og en baguett til kveldsmat.

I stedet for å gå direkte fra Kiwi til Spar, som ligger omtrent rett over gata, gikk jeg motsatt vei og tok med meg en ekstra sløyfe på ca en km. Det var lurt. Jeg fikk både kveldsmat og en luftetur i regnet. Alt er bedre enn ingenting. 

HA EN FIN LØRDAG ❤️

 

10 kommentarer
    1. 50% i varmedisken er jo lurt å passe på, da👍 Jeg pleier alltid å stikke bortom kjøledisken med rabatterte produkter (som snart går ut på dato) når jeg er på butikken🤓

      1. Ja det gjør jeg også. Det er jammen mer enn dyrt nok til full pris.
        Det hender jeg tar turen bort til Spar og varmdisken de har på kvelden når jeg blir fysen og ikke gidder og lage middag 😊

    2. Smart å passe på når de har nedsatt priser på varm-maten. Pleier noen ganger å kjøpe varme lunch-kaker hos Meny, om jeg ikke gidder å lage middag. Der har de dessverre ikke nedsatte prisen. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg