Alenetid betyr virksom tid.

Jeg skal kose meg med alenetid hele helga. Da får jeg tid til og både tenke og virke. Nå gjelder det å utnytte tiden, for på mandag må jeg reise nedover til Hokksund og bli der noen dager.

I dag har jeg sydd ferdig skjorteblusen min og lekt modell foran kamera.

 

Den ble ikke så værst likevel, selv om jeg måtte gjøre om på den opprinnelige planen. Sånn er det da man syr av de stoffene man har, og gjør om på mønstere.

Dette her er stoffer som egentlig er til gardiner, duker eller interiør. Et par av stoffene fikk jeg av ei dame som hadde brukt de til det. Det hun hadde igjen fikk jeg. Det siste stoffet er en rest etter en gardin jeg har sydd til badet tidligere.

Nå er det ikke mer igjen av noen av de grønne stoffene. Jeg kan begynne å planlegge neste prosjekt med å se igjennom hva mer jeg har liggende på syrommet. Det gleder jeg meg til!

Men nå aller først må jeg ha mat. Uten mat og drikke duger helten ikke.

Kos deg med helg😚

 

#syselv #skjortebluse #hjemmesydd #søm #egetdesign #ingenharmaken #egendesignet

 

8 kommentarer
    1. Så flott det ble, du er jammen kreativ 🧡
      Jeg fikk en uke alene nylig. Og har ellers ikke vært alene på 3 måneder. Dessverre har jeg vært dårlig halve den uka, så fikk ikke så mye ut av den som jeg ønsket.
      Alenetid er gull verdt iblant, så jeg unner deg den. Nyt helgen ❤

      1. Tusen takk😊
        Jeg ble faktisk fornøyd med den selv. Syns det et gøy med noe som er helt spesielt og som ingen andre har😁
        Ha en fin lørdagskveld du også😚

    2. Vet du hva, denne var utrolig lekkert! Du er flink til å sy å bruke det du har for hånden. De “blondene” gjorde blusen trendy synes jeg. Denne blusen kan du kle opp eller ned. Olabukser eller slik som du er i dag eller svarte bukser. Stilig…Send mannen ut ofte du.

      1. Tuuusen takk😃
        Hehe…ja kanskje mannen må ut av huset oftere😁
        For øyeblikket har jeg hverken olabukse eller svart bukse som passer🙄. Begge deler vil nok passe blusen ja, det er jeg enig i😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg