ALENE HJEMME PÅ FORMIDDAGEN

Det er litt godt noen ganger. Siden hodet mitt styrer fælt med masse rart på en gang. Nå kan jeg bare la det surre litt i fred og ro .

Men jeg må jo skryte litt av mannen da. Han hadde vært ute og handla frokost til meg og kjørt hjemmom med det før han dro videre på alle sine gjøremål i dag 🙂

Tenker han syns det var veldig godt å komme seg ut en tur nå.  I går tok han av gipsen hjemme her. Han orket ikke å ha den på et minutt til pga kløe. Det var bare en halv-  gips da. For å holde albuen i ro noen dager.

 Her ligger den , og fuglen har fløyet. 

 

I mellomtiden lufter jeg litt her i huset. Det var han nemlig ikke veldig begeistret for da jeg gjorde her en annen dag 🙂 Han fryser nemlig.  Og det var vist helt høl i hue og sette opp vinduet midt i februar 🙂 

Men det er varmegrader ute og jeg sitter her på kjøkkenet å nyter den friske lufta som kommer inn vinduet.

Samtidig skriver jeg litt på bloggen, ordner oppvaska og litt klesvask, og funderer på hva jeg ellers skal gjøre i dag.

Bør nok ikke legge lista for høyt, i morgen er det full rulle på jobb igjen. Det var det i går også. Og på søndag gikk det helt hurramegrundt her.

Setter meg i tenkeboksen i 10 minutter, så får jeg se hva jeg kommer frem til. 

Også må jeg ikke glemme å lukke vinduet før mannen dukker opp..hehe..

Ha en fin dag.

#alenetid #lufting #tenke

6 kommentarer
    1. Godt å lufte litt når temperaturen er som nå. 🙂
      Forstår godt at mannen din er glad for å få av gipsen. 😉
      Håper du ikke fant på for mye i dag, lurt å bare kose seg med ingenting også 🙂❤

      1. Jeg fikk lufta godt før han kom hjem 😊
        Og han er veldig fornøyd uten gips.
        Det ble ikke gjort noe særlig mer enn det jeg allerede hadde begynt på.
        Jeg sitter å prøver å skrive litt i kveld.

    2. Jeg elsker sånne dager hvor jeg får luftet ut ordentlig i leiligheten. Balkongdøra mi har stått åpen i flere timer, mest for at kattene skal kunne løpe ut og inn. Det var rene vårdagen her i Oslo, så deilig. Hadde mannen skadet seg, siden havn gikk med gips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg