ALENE HJEMME MED RESTEMIDDAG

Jeg var alene hjemme i går kveld. Det skal jeg være i dag også. Dino er hjemme hos meg fordi mannen skal være med å teste en annen hund.

Vi koser oss vi. I går ble det en kjapp og enkel restemiddag på meg. Stekt ørret fra dagen før og masse salat. 

Jeg elsker fisk! Mannen er ikke fullt så glad for fiskemiddag, men han spiser det da uten for mange protester. På tirsdag var det 30 % på all fersk fisk på Meny. Det er visst et fast tilbud. Det ble benyttet, og jeg slo til med 1 kg fersk ørret.

Det ble en god middag for oss to på onsdag, masse fisk på brødskivene mine til frokost i går og enda var det litt igjen til restemiddag til meg. 

I dag får jeg finne på noe annet. Nå er det tomt. Og det er det for brød også. Så brød/rundstykkedeig er satt til heving. Jeg kan nok snart trille ut noen rundstykker av halve deigen allerede. Den andre halvparten blir et brød. 

Ha en fin fredag😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg