“AKTIV PÅ DAGTID”

Det har gått et par dager siden jeg orket å skrive noe her inne. Det er liksom ikke så mye å skrive om heller, siden jeg stort sett bare ligger. Nå sitter jeg med farge i håret. Det ble førstevalget i dag. I dag må jeg nemlig prøve å fungere litt. Mannen har bursdag i morgen og det kommer folk. Tenkte det var litt lurt at jeg også ser ut som folk da de kommer. 

Jeg har også skrevet til legen min og fortalt hvordan formen er. At den ikke er så bra som jeg syns akkurat da jeg var hos henne sist. Mannen syns det var på tide at jeg sa i fra til henne enda en gang. Legen og jeg syns jo det var så gode nyheter sist. Men den gang ei. Føler meg ganske mye som en hypokonder for å si det sånn. Jeg blir jo ikke bedre uansett.

I går lå jeg halve dagen og googlet meg mellom alt fra politikk( som jeg egentlig ikke er så opptatt av) til “aktiv på dagtid” . Noe jeg plutselig kom over etter å ha fulgt linker videre og videre fra der jeg startet. Der var det faktisk en del ting jeg kunne tenkt meg å vært med på. Der var det alt mellom himmel og jord…nesten. Strikkekafeer, mye forskjellige treningsopplegg, bassengtrening, noe med foto, gåturer, lunsjtreff pluss masse annet. Jeg kom meg ikke igjennom alle sidene.

Mye var et stykke unna meg. Men det fantes en del her oppe også. Ble litt ivrig der jeg lå. Men etter å ha lest i flere timer, sa hodet stopp. Og jeg skjønte at det ikke er så mye jeg har sjans til å klare enda. Men det med foto var bare en gang i måneden, ikke så langt herfra og det virket interesant. Jeg meldte meg inn i gruppa de har på facebook. Så kan jeg følge med der frem til neste møte.

Nå har jeg sittet tiden ut med hårfargen, så jeg må i dusjen å få den ut. Så er det bare å krysse fingrene for at jeg orker litt mer etterpå.

Ha en fin dag😚

 

12 kommentarer
    1. Litt til og fra med blogging hos meg også..savner det når jeg ikke orker 🙂 Slitsomt med dårlig form..foto er gøy så det må du prøve å få vært med på .. Så får dere kose dere med bursdag i morgen.. Klem og god bedring<3

      1. Vi får skrive når vi orker😊
        Der er ho så gøy å lese det dere andre skriver. Får en del innputt av litt av hvert😊
        Jeg skal prøve å reise på det foto-møte.
        Takk…vi må få til å kose oss i helga.

    2. Kos deg med bursdag og fest da. Håper det blir fint.
      Og foto høres gøy ut. Det er så artig med bilder og kjekt å lære hvordan man bruker både mobilkamera og vanlig kamera.

    3. det er viktig å ta vare på seg selv og det ytre selv om en ikke er frisk og i form,det hjelper mye på dagsformen tror jeg :=) så håper jeg du finnner formen du trenger til besøk og kanskje noen aktiviteter etterhvert

      1. Ja det er viktig å føle seg vel😊 Det var veldig godt å få farge i håret nå. Jeg har ventet alt for lenge.
        Jeg skal se om jeg klarer å finne noen aktiviteter jeg kan være med på etterhvert. Det var masse å finne på den siden jeg var inne på😊

    4. Det med foto hørtes spennende ut, og jeg håper du vurderer det <3 Hvis du vil så må vi få update om hvordan det gikk med hårfargingen, ble det bra? 🙂 Hørtes bra ut med noe å gjøre på dagtid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg