55 kr for middag til 2

Smak av julemiddag i dag. Og det for kun 55 kroner. Da er det snakk om store porsjoner middag for 2. Pluss en liten smak til Dino også.  

Her er det ferdige medisterkaker til halv pris. Ferdig ribbesaus til halv pris. Surkål til 3 kr pakka, mandelpoteter på tilbud og frosne grønnsaker (full pris). Masse deilig mat til en billig penge 😊.  I dag har vi spist til normal middagstid også.  Og jeg har klart å holde meg våken etterpå. Strikker og ser TV. Har gjort noe av det jeg skulle i dag, og noe jeg egentlig ikke skulle…. men da er det i hvertfall gjort. Bytta gardiner på kjøkkenet. Får finne et par nisser og sette i vinduskarmen, så er det jul nok der ute😁

Og tror du ikke jeg måtte rekke opp det jeg hadde strikket og begynne på nytt!!! Jeg oppdaget at jeg hadde lagt opp for mange masker.  Syns det så litt stort ut nemlig. Nå er jeg kommet like langt som jeg var og får være fornøyd med det.

Legger meg med grei samvittighet i kveld. Noe er gjort.  Og jeg har vært våken i hele dag😊

Ha en fortsatt fin kveld😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg