5 MINUTTERS STILLHET

Nå dro min sønn, svigerdatter og mor avgårde på et par ærender. Min andre sønn tok seg en tur i butikken for å kjøpe lunsj.

Jeg kokte meg en ny kopp med kaffe og får noen minutter for meg selv. Herlig!

Her er det fugleliv i hagen. Småspurvene koser seg ved fuglebadet og hønene rusler rundt på plenen.

Hønene var ikke særlig glad i å bli fotografert i dag, men du ser bakenden på både en svart og en brunoransje hvis du ser godt etter. Den oransje går nesten i et med løvbladene som ligger på bakken nå.

Vi har spist egg fra disse hønene til frokost i dag.  Ellers her nede har det blitt noen få runder på dette.

Som jeg tror blir et lite nett.  Fruktnett eller noe sånt.  Det er det eneste jeg klarer å gjøre her. Det trenger ikke konsentrasjon. Det eneste jeg har gjort med malinga mi er å vise dem noen strøk av det jeg øver på. Nemlig roser. 

Dette er begynnelsen på rosene bare og helt ville farger. Jeg plundrer med å få dem store nok til å få plass til resten av lagene som skal innover i rosen. Og fargene blander seg for meg på penselen. Har nemlig 2 farger på penselen samtidig. Og det går som regel bra bare på første bladet..så blir det mer og mer blandet. 

Den ene røde er ikke rose. Det var bare for å vise noen strøk.  Øve, øve,øve… I dag tror jeg jeg skal prøve på noe annet enn bare de forbaska rosene.

Ha en fin dag 😃😚

10 kommentarer

Siste innlegg