5 år siden vi møttes for første gang

5-års jubileum blir det. Og for nøyaktig 1 måned siden, den 23. Juni, hadde vi 3 års bryllupsdag. Se hva mannen min overrasket med i dag da dere. En nydelig blomsteroppsats og wienerbrød til morgenkaffen.  Fordi jeg fortjente det…love it, and love him.

Vi møttes helt tilfeldig på en pub i Vikersund. Jeg …som sjelden eller aldri er ute på sånne ting. Men akkurat denne kvelden bestemte jeg og ei nabodame at det var på tide å se hvordan det var der borte. Vi hadde vel bodd der, i hver vår leilighet midt i sentrum ett års tid begge to. Det var på tide å utforske utelivet utenfor våre egne terrasser.

Det var ikke spesielt mye til liv der da vi kom litt utpå kvelden. Men det jeg ikke visste da jeg entret terassen ute bak puben med en iskald halvliter i hånden, det var at det var min fremtidige mann som satt der.

 

Siden den kvelden har vi vært sammen.  Selvfølgelig måtte noen av brudebildene knipses utenfor puben/baren 1 år og 11 måneder etter vårt første møte på BAR 22 i Vikersund.

Ha en fin sommerdag😍

 

#bryllupsdag #1.møte #blomsteroppsats  #bar22 #vikersund #jubileum

7 kommentarer

Siste innlegg