4 km i kveld, 4 igjen å gå i morgen.

Kommer jeg tii å klare det da? Siste mulighet er i morgen, og jeg har 4 km igjen. Det bør kunne gå med nød og neppe. Jeg trodde ikke jeg kom til å klare 4 km i dag. Jeg har tulla med søvnen igjen i natt og sov bort absolutt hele formiddagen.

Jeg kjenner jeg er sliten om dagen nå. Og det tar en hel evighet før jeg klarer å våkne såpass at jeg kan begynne med noe som helst. I dag ble det plantevanning og klesvask til å begynne med. Det var da noe i det minste. Litt strikking så vidt det var til et par episoder av en serie jeg ser på ble det også, og jeg var på god vei inn i drømmeland igjen etter ei stund.

Men….jeg har klart å holde meg våken. Og da yngstemann ringte skulle jeg akkurat til å blande en brøddeig. Jeg spurte om han ville komme opp og bli med meg ut på tur, mens deigen sto til heving. Han visste at det begynte å haste med å klare de siste kilometerne mine, så han kjørte opp hit og ble med meg ut. 

Her er vi. Vi manglet litt på 2 km, så vi måtte traske litt til før vi kunne snu og gå samme vei tilbake. 

 

Her er den bunnfrosne Kongsfossen.

 

Over broa mot korketrekkeren i Åmot. 

 

Halvveis oppe i korketrekkeren.

Og endelig kunne vi snu og gå 2 nye kilometer tilbake igjen. Jeg var jammen heldig som fikk drahjelp i kveld. Ellers hadde jeg aldri klart de 4 kilometerne vi sanket. Hipp hurra for oss !!

Med det samme jeg kom inn døra måtte jeg bake ut brødeigen som sto ferdig og ventet på meg. 

 

Jeg har blandet et par revne gulrøtter i deigen, så det blir 2 nystekte gulrotbrød jeg kan ta ut av ovnen om en times tid. De har stått til etterheving mens jeg har vært opptatt med blogging.

 

FORTSATT FIN KVELD TIL DEG ❤️

 

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer så flott jobba. Dette liker jeg å lese. Bra for kropp og sjel å gå..
      Du har virkelig fått ordna mye synes jeg, nystekte brød også! Her må jeg skjerpe meg..Brød er dyrt nå og mye bedre med hjemmebakt….Natta….🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg