EI PANNE MED MYE GODT…OG SPAGETTI

Så har jeg vært i fryser og skuffer og skap nok en gang.

Denne gangen fant jeg  blandt annet koteletter, en liten boks med ananas og et glass tacosaus. Vel da måtte det bli en middag ut av det.

Jeg skar ut kjøttet i kotelettene og delte de i passe biter. Stekte de litt før jeg hadde i et par gulrøtter og en kvart purre i skiver. Deretter gikk boksen med ananas i panna.  Med væsken også. Tenkte kanskje den ville dempe litt på styrken av innholdet tacoglasset. Jeg tilsatte hele glasset med tacosaus også.

Siden tacosausen er ganske sterk tok jeg ikke sjansen på noe krydder eller salt og pepper. Mannen min er ikke så glad i sterk mat.

Vi krydra heller litt med det vi hadde lyst på etterpå. 

Spagettien sto og kokte samtidig som jeg blandet alt i panna. Så det ble en rask middag.

Velbekomme til de som vil prøve.

 

#middagstips #dagens #rasktoggodt #rimeligmiddag #godtogblandet #svinekjøtt #grønnsaker 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg