DISSE STJELER NATTESØVNEN MIN

Jeg sliter veldig med å sovne før langt på natt, eller grytidlig på morgenen for tiden. Og noe av grunnen er at disse stoffene her, som jeg fikk i posten for noen dager siden blir til så utrolig mye rart/fint i hodet mitt i løpet av natta. 

Det som ligger øverst er tightsen min. Den har jeg endelig gjort klar til å sy i strikken i livet på. Så er den ferdig. De andre to kjøpte jeg fra ei kjøp/ salg side på Facebook.  Det er like spennende hver gang det kommer pakke i posten med stoffer. Og jeg venter ei pakke til . Det er over en meter med mer jersey.  Gult med ugler på. Hehe.. jeg syns det er gøy med litt spesielt stoff. Det er artig å se hva det kan bli til. 

De to blå og hvite stoffene her kaller mannen min psykodelisk. Hva nå det betyr ?? 🙂 Han ville ikke ha hverken genser, t-shirt eller boxere av det gitt. Hahahaha…. men han hadde flaks denne gangen. Det er nemlig planlagt en eller annen slags topp til tightsen min. 

Så i dag. Bare jeg våkner skikkelig , skal jeg se litt på alt sammen på dagtid og ikke bare tulle bort hodet mitt med det på natta. 

Ideene er klare. Det er bare å finne ut hva jeg har nok til av disse stoffbitene. 

#jersey #søm #ideer #stoffer #stoffbiter #syselv #egenprodusert #håndarbeid #thigts #topp #overdel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg