LENGTER ETTER MANNEN MIN

Vintage Colorful Neon Lettering. Romantic Love Quote Design
Licensed from: valeo5 / yayimages.com

Nå har min kjæreste mann vært avgårde på jakt siden tirsdag kveld. Og han blir antakelig borte til langt ut i neste uke.

I dag savner jeg han veldig. 

Jeg er ikke helt i toppform i dag. Og har nesten ikke sovet de 3 siste nettene. Det har nok noe med at jeg ikke tar medisin lenger. Ihvertfall  den jeg ble så trøtt av. Håper så inderlig at jeg kan sove hele natta i natt.

I dag er savnet så stort at jeg hadde mest lyst til å be han komme hjem med en gang. Men nå som han har mulighet til å være der han er så unner jeg han selvfølgelig det. Plutselig kommer snøen og da er jakta over der oppe. 

Vi har vel ikke vondt av å savne hverandre heller.  Han kommer jo hjem en dag.

Elsker mannen min jeg.

 

#savn #bipolar #kjærlighet #ekteskap 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg