STORKOSER MEG I MIN EGEN LILLE VERDEN

Dag 2 alene hjemme, og jeg storkoser meg i min egen lille verden. 

Jeg surrer rundt i mitt eget kaos uten å kle på meg før langt utpå dagen. I min iver etter å finne en mulighet for å få sydd en topp til skjørtet jeg sydde ferdig i går, glemmer jeg helt å spise også. Jeg har nemlig akkurat litt snaut med stoff til å få den lang nok. Men en liten plan er på gang. Det gjenstår å se om den funker.

Det er jo hundre andre ting jeg burde gjort. Men nå er det først og fremst toppen som gnager i hodet mitt. Støvsugeren for. eks får komme frem fra kroken sin senere. 

Jeg er så heldig å bo på et sted som jeg ikke har blandet meg med naboer. Og familien bor et stykke unna. Så hvis noen skulle dukke opp her får jeg nok en telefon først. Da rekker jeg å hive meg rundt med det aller nødvendigste i rasende fart.

Jeg trives best når jeg kan være helt i fred å rote med mitt. Ikke misforstå meg. Jeg elsker mannen min og vi koser oss masse sammen. Men egentid er veldig viktig. Ihvertfall for meg, det har det alltid vært. Ikke alle som trives i eget selskap kanskje. Og da kan det være vanskelig å forstå hvordan jeg kan trives så godt med det . Men som jeg alltid har sagt “jeg kjeder meg aldri”.

I dag må jeg faktisk ut en tur. Det er hat… men jeg må i butikken. Jeg trenger vel noe å spise en eller annen gang. 

Aller helst ville jeg vært inne min egen verden helt til i morgen. Da må jeg på jobb igjen. Og samtidig reiser jeg innom min mor for å spise før jeg drar hjem igjen utpå kvelden .

MEN DA FOLKENS… har jeg 2-3 nye dager i bobla mi.

#bipolar #egentid #minlilleverden #sprøstekt #kos

4 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge diktene mine på ferden 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg