TING TAR TID

Business people sign contract
Licensed from: Yellowj / yayimages.com

Nå syns jeg det begynner å drøye VELDIG med å høre fra Nav ang søknaden om utføretrygd. 

Det har nok gått over ei uke siden jeg tok kontakt for time ang dette. Men fikk til svar at papirene fra Hapro ikke hadde kommet til min saksbehandler ennå. Det syns jeg var veldig rart for dama sto med konvolutten med sluttrapporten i hånda da jeg gikk derfra for siste gang. Hun skulle da sende dem til Nav med en gang. Hun sa at det kom til å bli søkt om uføretrygd på 60%.

Jeg blir jo litt bekymret etter det jeg har lest på nettet i det siste, om folk som mister AAP – pengene sine helt plutselig fordi det skal vurderes  uføretrygd istedet. 

Jeg har innvilget AAP frem til april eller mai tror jeg. Men med den farten dette her går i blir jeg virkelig bekymret. 

Tidligere i dag sendte jeg beskjed til legen min for å høre om hun hadde hørt noe fra Nav. Dama på Hapro sa at min saksbehandler kom til å kontakte henne.

 For meg var alt dette helt Gresk for noen år siden. Hadde aldri trodd jeg skulle havne i en sånn situasjon. 

Men jeg ser jo nå, etter at diagnosen er stilt, at det har gått fullstendig hurramegrundt i mange år. Og tilslutt var det bråstopp.  Kroppen og hodet klarer ikke alt kjøret lenger.  Det er bare å innse det.

 

 

#bipolar #psykiskhelse #nav #uførestønad #uføresøknad #sliten #bekymret #redd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg