SLITEN

Licensed from: pixel2013 pixabay.com

I dag er jeg helt utkjørt etter jobb. Egentlig var jeg det helt fra før pausen. Jeg drøyde så lenge jeg kunne før jeg endelig tok den. Da hadde  jeg holdt på “på gulvet” i 4 timer med varepåfylling. Det er temmelig tungt. Mange tunge løft og bøy og tøy både opp og ned. Det kan være litt plundrete med knær som ikke er bøybare i noe særlig mer enn 90 graders vinkel. Og ikke mulig og stå på dem på gulvet heller. Men, men, jeg gjør så godt jeg kan. 

Formen er nok ikke på topp i dag. Og jeg vurderte å reise hjem etter pausen. Men som vanlig… jeg ble der ut dagen.  

Da jeg kom hjem var mannen min stort sett klar til å reise avgårde på jakt igjen. Så vi delte en kaffekopp og jeg fikk i meg litt mat. Som holdt på å komme rett  opp igjen fordi jeg spiste for fort. 

Mannen var knapt nok ute av gården før jeg vrengte av meg arbeidsklærne og fant dyna og puta mi. 

Nå ligger jeg her på sofaen omringet av pledd , dyne og pute. Og her har jeg tenkt til å bli til langt utpå formiddagen i morgen . Da håper jeg formen er bedre, så jeg kan sy ferdig skjørtet jeg begynte på i går.

God natt til dere der ute.

 

#sliten #trøtt #dårligform 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg