HODET JOBBER LITT MED SYPROSJEKTER IGJEN

Licensed from: Couleur pixabay.com

 

Nok en rolig Søndag. Jobbet seint igjen i går og da blir det gjerne sånn.

Mannen min slo til med ferdig middag igjen i går kveld da jeg kom hjem!! Gjett om jeg ble glad. Trøtt og sliten som jeg var. Denne gangen ble det spagetti og kjøttdeig. Mmmmm…

Nå har jeg sett på tv i hele dag og hodet detter litt ut av det som skjer der nå. Det begynner nemlig å surre noen ideer om hva jeg kan sy oppi der. Det begynner å bli ei god stund siden jeg har vært særlig produktiv. 

Er par ideer begynner å ta form. Men jeg må sjekke lageret mitt med stoffer først for å se hvor mye jeg har av hver type. Og farger som kan gå sammen og sånt. 

Kanskje jeg tar en tur opp på syrommet senere i kveld for å få et lite overblikk. 

Men akkurat nå kjennes det ut som det er på tide å lage mat først og fremst .

 

#ideer #søndag #avslapping #kos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg