EI SPENNENDE BOK

Her skjer det ikke så mye om dagen. Jobb seint i går kveld. Så i dag er jeg trøtt igjen. Ikke så rart kanskje i dette mørke triste været.

Men jeg har jo lest en del i det siste da. Og dette er den siste boka som ble lest. Jeg klarte ikke å legge den fra meg. Så den ble lest ut fra lørdag til mandag. 

Den handler om en datter som oppdager at moren har gjort et eller annet under krigen. Noe som har vært  hun  føler at hun er nødt til å finne ut hva det er før moren som er gammel og begynner å bli senil dør.

Boka er nok ikke ny, siden jeg har bytta den til meg fra ei på jobben. Men den er sikkert å få tak i på biblioteket. 

Anbefales for de som liker litt spenning.

#bok #bokanbefaling #spenning #spennende #katemorton 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg