ELSKER GRANDIOSAMANNEN MIN

I går var jeg på jobb igjen. Jeg hadde hoppet over frokosten da jeg hadde nok med å få i meg kaffe og prøve å våkne.

Jeg hadde overhørt vekkinga på telefonen. Og mannen min ringte for å høre om jeg var oppe en halv time senere. 

Med nedsnødd bil og glatte veier var det snaut med tid til frokost.

Jeg kom meg da helskinnet ned på jobb og fikk spist et eple før jeg ble med ut på rampa . Noen av de andre pleier å ta en ” 5 minutter ” da jeg kommer klokka 10.00. Kaffeskvett og røyk og bittelitt skravlings før jeg begynner. 

Så jeg gikk uten mat frem til pause, som jeg tok ved 14.15 tiden. Da ble det en tur på rampa igjen, da en kollega kom innom for å handle før hun skulle hjem etter et besøk på røntgen. Så da ble pausen min litt bakvendt. Jeg pleier å ta rampa tilslutt.

Men, men, det var jo koselig med en liten skravlings til da. Og jeg kosa meg med sjokolade og varm kaffe inne resten av pausen. (Altså ingen skikkelig mat da heller). 

Ikke så rart jeg var skrubbsulten da klokka ble 18.00 og jeg var ferdig på jobb. Og attpåtil hadde jeg brent masse energi hele dagen ved å ” være på gulvet ” med varepåfylling. Masse tunge løft og veldig sliten da jeg endelig var ferdig med dagens innsats.

Men så slo mannen min til med en overraskende melding. <Jeg lager mat til du kommer hjem> … ??? …  Den var ny. Men jeg ble så glad. Vanligvis er det meg som lager maten. Og jeg liker det jo. Men nå var jeg så sulten  at jeg ble kjempeglad. Jeg tenkte at det sikkert ble ostesmørbrød.  Det var ikke så store utvalget i kjøleskapet. Men det hadde vært vært mer enn bra nok. 

Men tror du ikke mannen hadde vært i butikken da??  Og kjøpt sin spesialitet. GRANDIOSA.

Ikke rart han har fått navnet Grandiosamannen når det kommer til diskusjoner om mat. Men jeg ELSKER mannen min og ble kjempeglad for ferdig stekt pizza da jeg kom hjem fra jobb. 

 

#middag # grandiosa #pizza #overraskende #glad #sulten #middagstips #dagens

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg