MANNEN MIN OG DINO ER HJEMME IGJEN

På fredag kom de hjem. Mannen min og Dino.  Det var godt å få hjem mannen, men det merkes at Dino er hjemme igjen ja.

Han gjør bare ugang før jeg våkner. Spiser på sko og vedstykker og drar ut søppel hvis han får tak i det. I dag hadde han fått tak i det ene garnnøstet mitt også. Han gjør bare f…skap så fort mannen min er ute av døra.  Det er jo som å små unger igjen, som må gjetes. 

Vi blir nødt til å tvinge han til å være i bur inne tror jeg. Det har vi prøvd, men han nekter plent.  Ikke kan han være alene hjemme heller når han ikke vil være i bur. 

Men i bilen ….der er det greit. Da hopper han inn i buret med en gang. For da får han jo være med. Han syns nok han er en av flokken. Nemlig menneskene sine. Sitter vi på kjøkkenet sitter han også på en kjøkkenstol. Skal vi opp på badet en tur, er han førstemann opp trappa. Vanner jeg blomster, skal han skjekke de etterpå… osv.

Litt slitsom kan man si.

Nå har han endelig lagt seg og koser seg i sofaen. For det gjør jo mennesket hans nå, nemlig meg.

 

#finskstøver #harehund #jakthund #Dino #familiemedlem #ugangskråke 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg