DET GIKK FINT I GÅR

Licensed from: Couleur pixabay.com

Gårsdagen gikk super bra. Jeg holdt ut fra 07.30 på morgenen til ca 01.30 på natta. Det gikk helt strålende.  Ikke noe problem.  Og en herlig følelse å være så våken og opplagt.  Det ble ingen dubb på noen av besøkene i går . Jeg klarte meg fint uten. Jobben gikk også veldig bra. Fantes ikke trøtt.  

Idag derimot har jeg ikke stått opp enda, men er veldig klar for frokost nå. Finnes ikke deppa i dag heller og det skal bli en fin dag, selv om den blir veldig kort. Sånn er det bare.  

I morgen er  det jobb igjen. Heldigvis fikk jeg byttet vakta med en annen  så jeg slipper å begynne kl 7.00. Jeg begynner kl 10.00 i stedet og jobber til 18.00. Da har jeg en liten mulighet til å klare å våkne ihvertfall. 

Legetimen gikk vel forsåvidt greit den også.  Vi ble enige om å øke dosen med Sipralex, siden depresjonene har stått i kø nå ei stund. Men jeg skal fortsette på dosen jeg har kommet ned i med Quetiapinen i enda 3 uker. Så får vi se hvordan jeg føler meg da. 

Ang. uføretrygd var hun helt enig med meg, sånn jeg forklarte det. Men i og med at det sto på papiret at jeg kunne klare 40%  i den jobben jeg har nå, kunne det hende Nav var firkanta på det. Jeg må bare vente til Nav har tatt kontakt med legen, og er klare til å gi meg en time hos dem igjen. 

Jeg føler det er helt greit akkurat nå. Men jeg jeg må huske å ikke la meg lure av at jeg har noen positive dager . Det detter like fort, eller enda fortere ned igjen.  Og det er DET jeg ikke må glemme da jeg skal forklare Nav  min mening  ang. uføreandelen det skal søkes på. 

 

Halle en fin dag der ute.

Nå er jeg klar for frokost 🙂

 

#bipolar #psykiskhelse #psykiskhverdag #nav #jobb #uførestønad #uføresøknad 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg