BLIR EN LAAANG DAG

I dag ringte mannen min meg ved 7 tiden for å være sikker på at jeg skulle våkne. Jeg har legetime klokka 10 og etterpå skal jeg være først hos min datter noen timer og etterpå hos min mor. Håper på å få tatt en liten dubb hos en av dem, før jeg skal på jobb klokka 16.00. Skal jobbe til 23.00 i kveld. 

Jeg har jo såpass lang vei at jeg tenkte jeg kunne slå mange fluer i et smekk da jeg  må nedover så tidlig. Egentlig er det jo bare dumt å reise hjem for så og kjøre nedover enda en gang. Derfor kan jeg passe på å gjøre noen besøk. Regner med at jeg blir ganske pumpa etter denne dagen. Men jeg støtter meg på at jeg har fri i morgen.

    I går var jeg veldig fornøyd med meg selv da jeg endelig fikk hengt opp gardiner i de umulige vinduene i gangen oppe. Det er jo flere måneder siden jeg sydde gardinene. Men jeg jeg har vridd hodet med hva jeg skal gjøre med de to skrå vinduene på siden. 

Nå hang jeg opp de i midtvinduet ihvertfall og jeg har endelig en ide om hva jeg skal gjøre med de andre 2.  Bilde kommer da ideen er utført 🙂 

Her er bilde av hvordan det ble så langt. Jeg var avgårde å kjøpte blomst og oppheng også. Vil prøve å få minst mulig innsyn til gangen. 

Jeg ble veldig fornøyd jeg.

Og ikke bare det. Jeg har faktisk vært alene hjemme i flere døgn nå uten at jeg har vært redd på natta. Er jo egentlig tøffere enn toget jeg når jeg tenker meg om 🙂

 

#bipolar #psykiskhelse # psykiskhverdag #gardiner #fornøydmedmegselv #langdag #legebesøk #besøksdag #jobb

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg