NÅ ER ARBEIDSUTREDNINGEN FERDIG

I dag var jeg nede og skrev under den ferdige rapporten fra arbeidsutredningen .

Der står det svart på hvitt at 40% stilling er max  det jeg klarer å utføre. Og at det er i den jobben jeg har nå. Ingen andre steder skal prøves.  Jeg gikk litt i kjelleren da det  ble tatt opp. Og som jeg har skrevet her tidligere ble jeg sendt hjem fra jobb etter at dama hadde vært og snakket med meg og arbeidsgiver på arbeidsplassen min. Hadde en skikkelig nedtur den dagen. Og da fikk hun selv se hva stress og uforutsette ting gjør med meg.

Så nå skal papirene sendes til nav, og nav skal ta kontakt med legen min, og så blir det søkt ihvertfall 60 % uføretrygd.

Jeg skal snakke med legen og nav selv også. Skal til legen på torsdag. Jeg vil høre hva hun mener om å søke 100%. Så kan jeg kanskje ta noen vakter innimellom, når formen er på topp istedet. Gruer meg veldig til å si det til henne.

Men flere mener livskvalitet teller mer enn å slite seg ut på å stå i jobb de 2 dagene i uka og ikke fungere noe særlig  hjemme de andre dagene. Selv om jeg syns det blir veldig trist å kanskje ikke være i jobb. De er jo mine gode venner og kolleger flere av de på jobben. I tilfelle det skulle gå sånn håper jeg å kunne være på ansettelseslista. Med mulighet for noen få vakter innimellom.

Det er ikke noe lett valg, men jeg tror kanskje hodet og kroppen fungerer bedre i mitt eget tempo og etter dagsformen. 

Etter møtet spanderte jeg gatekjøkkenmat på meg selv og reiste rett hjem å la meg med boka etterpå. Og her ligger jeg stort sett rett ut enda.  Var jo tross alt ute på besøk i går. Og har sovet bare 3 timer i natt. Det har vært en veeeldig lang dag i dag. Håper å få sove mer i natt.

Ha en fin kveld og natt.

 

#bipolar #psykiskhelse #angst #arbeidsavklaring #arbeidsutredning #nav #uføresøknad #sliten

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg