BOR I PYSJEN OG KOSER MEG I DAG

For en deilig og avslappende søndag. Jeg har ikke tenkt til å hoppe ut av pysjen i dag. 

Min venninne reiste veldig tidlig i dag. Hun driver med hest og måtte reise til stallen for å fore.  Jeg derimot sov ganske lenge. Var oppe å spiste frokost og krabbet under dyna på sofaen igjen. 

Her ligger jeg i stillheten og leser boka mi. Så deilig. Det er absolutt INGENTING jeg må gjøre i dag. Tilogmed middag har jeg klar i kjøleskapet. Rester fra i går. Bare å varme opp og nyte når jeg blir sulten en gang. 

Jeg trenger en del tid for meg selv, syns det er deilig og jeg koser meg i eget selskap. 

Elsker sånne dager 🙂

Selv om det selvfølgelig var veldig koselig med selskap av venninna mi til overnatting i går.

 

#fredelig #godbok #søndag #hviledag #alenetid #nyter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg