GODE VENNINNER VET Å KOSE SEG

Licensed from: Alexas_Fotos pixabay.com

I går kveld hadde jeg besøk av venninna mi. Hun kom på overnattingsbesøk. Vi skulle kose oss med god mat og spennende tv, og det gjorde vi.

Egentlig litt for spennende tv ble det utover i de mørke nattetimer. Mord og drap og spøkelser. Men vi kosa oss. Hadde funnet hver vår dyne og pute i hver vår sofakrok, med bordet trukket helt inntil så vi begge rakk potetgullbollen.  Og der lå vi som 2 fjortisser med store øyne og fulgte med på det ene verre enn det andre.

Klokka ble nok rundt 2 før vi bestemte oss for å prøve  å sove. Vi skulle ligge i stua begge 2 fant vi ut. Hun bare flyttet bort på en annen sofa i ei annen stue. Og hvem hadde hatt en stygg drøm i natt??? Jo det var henne det og ikke meg. Jeg får det vel til natta som kommer tenker jeg.  Og da er jeg helt alene her igjen. Grøss og gru….

 

Men… Før vi kom til sofakroken spiste vi middag. Denne gangen hadde jeg laget ei stor panne med Wok. Grønnsaker, svinekjøtt og nudler. Det ble godt det,med nystekte rundstykker og smør til. 

Og senere ble det både is, potetgull og masse god og varm te mens vi kosa oss under dynene og skrekk og grunn på tv. 

Det er er en skikkelig venninnekveld det.

 

#venninner #godevenner #tvkveld #godmat #kos #wok #middagstips #grøssoggru 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg