GARDINENE MANNEN HATER

I dag kom jeg endelig i gang med noe fornuftig.  Jeg har pusset noen vinduer og vaska og bytta gardiner. Vi har hatt noen skikkelig BLING gardiner på 2 store verandavinduer. Jeg kjøpte de på Sparkjøp i fjor en gang.  De så ikke så BLING ut da vi kjøpte dem. De så mest grå ut… som jeg skulle ha. Men da vi pakket de ut var det masse SØLV på de. Og da de ble hengt opp foran de store vinduene, som nesten er en hel vegg..så det jo ut som vi skulle ha nyttårsfest eller lignende. 

Jeg er helt enig i at det ble litt vel glorete.

Men nå har jeg hengt de opp i en lang gang vi har. Med bare ett vindu.  Og der ble de faktisk ikke så verst.  Syns jeg da.

Får nok høre dommen av mannen min da han kommer hjem. Hehehehe…

 

#gardiner #sølv #interiør #bling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg