ENDELIG FERDIG

Endelig fikk jeg tatt meg selv i nakken og festa alle trådene på vognteppe. Det var MANGE!! Virkelig godt å få det ferdig så jeg kan finne på noe nytt. 

Det er ei god stund siden jeg har brukt symaskinen min også, så kan hende finner jeg på noe der snart igjen. Jeg fikk reparert jaktklærne til mannen min her en dag da, så da står jeg fritt til å kose meg med hva jeg vil på den også. 

Jeg må vel bare innrømme at jeg har et par genserprosjekter i gang, men det er greit å ha noe mindre og holde på med innimellom. 

I kveld skal jeg bare kose meg og fundere ut hva jeg skal begynne med.

Hodet jobbet en del med det i natt også, så jeg fikk ikke sove før over klokka 3 i natt.  Det vil jo da si at jeg er ganske så trøtt i dag. Selv om jeg ikke sto opp før det var middagstid. Og gjett hva det ble…. fårikål selfølgelig.  Rester fra i går.  Nå tror jeg det var siste gangen med det på menyen her i gården… for i år. 

Ha en fin kveld alle der ute.

4 kommentarer
    1. Veronica Rona Thomassen: Takk 🙂 jeg syns det er litt godt å bare fundere på hva jeg skal begynne på noen ganger. Ha en fin kveld du også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg