FÅRIKÅL IGJEN I MORGEN

I morgen blir det kjele nr 3 med fårikål jeg lager i høst.  Vi ba de nye svigerforeldrene mine på middag i morgen. Det blir koselig. Og man får bare passe på å spise fårikål så lenge det er kjøtt å få tak i.  Brått så er det tid for ribbe , medisterkaker og julepølse. 

Jeg kom meg igjennom kvelden på jobb i går.  Og har for det meste slappet av i dag.  Så i morgen satser  jeg på å være nogenlunde opplagt til besøk. Selv om det aldri er godt å vite hvordan formen er. Men noen ganger må man prøve å orke og være litt sosial.

 

#middag #fårikål #middagsgjester #svigerforeldre #sosial

2 kommentarer
    1. Så deilig, har ikke fått lagd fårikål enda i år. MEen jeg har heldigvis fått smakt det en gang i år, er jo skikkelig digg! Kos deg med kjele nr. 3 i morgen:) Fortsatt fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg