TRØTT, MEN HODET JOBBER

Jeg ligger her inne på sofaen. Sola skinner ute , men jeg klarer ikke å fungere foreløpig. Hodet flyr i alle retninger og det beste er å bare ligge stille å lukke øynene. Bare la hode holde på til jeg får valgt ut hva jeg skal begynne med av alle ” burde gjort ” planer.

Mannen har fått besøk alt. De sitter ute med kaffekoppene. Burde vel vært ute å tatt en kopp med dem. Men jeg burde også spist frokost, rydda bort en hel masse klær vi fikk av noen her en dag. De ligger fortsatt utover spisestuebordet. Burde satt på oppvaskmaskinen og en maskin med klær. Jeg burde vært ute og gått en tur med kameraet mitt i sola. Men jeg burde også ha pussa vinduer og bytta gardiner i stua. Jeg burde festa ferdig alle trådene på strikkeprosjektet mitt og reparert jaktklærne til mannen min. Jeg burde lade opp til jobb i morra kveld. Jeg burde vært avgårde og kjøpt laken til den nye senga. Jeg tenker på ei dame jeg hørte plutselig var død har en dag. Hodet går i spinn. Det er slitsomt å prøve å sortere alt.

 

Men først av alt burde jeg STÅ OPP!!!.

#biplolar #psykiskhelse #slitsomt #tankespinn #formyeihodet #burdeburde

 

4 kommentarer
    1. Sett på maskinene, de gjør jobben mens du er ute og drikker kaffe. Jeg kjenner til det, surret i hodet, men jeg er blitt bedre på å bare reise meg og gjøre en ting, og om så det blir med det så er det noe gjort og vekk fra må gjøre lista. Håper du får en fin mandag 🙂

    2. Ikke greit å komme seg i gang noen ganger… Jeg hadde det litt sånn selv i dag, men fikk tvunget meg ut av senga til slutt. Nå går vaskemaskinen min for fult, med sengetøyet jeg tok av. Sola skinner her også, og jeg burde ta med meg kamera og gå meg en tur……

    3. Veronica Rona Thomassen: ja jeg har fått på vaskemaskinen, spist frokost og tatt en kaffekopp. Kanskje jeg skal ta en til og rett og slett kle på meg og gå en liten tur med fotoapparatet.
      Ha en fin mandag du også:)

    4. Vera Lynn: vaskemaskinen går her også nå. Tror jeg skal ta en kaffekopp med mannen min og rett og slett rusle ute litt med kameraet snart jeg også 🙂 Lufte hodet litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg