I MORGEN SKAL JEG UT PÅ TUR OG KNIPSE BILDER

Jeg fikk så lyst til å ta bilder med kameraet mitt da jeg så alle de fine høstfargene tidligere i dag. Vi var jo som sagt på en skikkelig rundtur i dag. Og det er tydelig at jeg ikke har vært så mye ute av døra annet enn på jobb. Siden jeg ikke har lagt så godt merke til alle fargene, før i dag.

Så nå i kveld ringte jeg min mor og ba henne med på kjøretur i morgen. Det ville hun gjerne. Jeg har lyst til å kjøre på fjellet, men vi får se hvordan det er på veiene oppover. 

Kameraet  er ihvertfall klart med ferdigladet batteri. Så tur blir det.

#foto #oktober #høst  #farger #morogdatter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg