LIGGER I DAG OGSÅ

sad beat up old retro robot on a wooden floor
Licensed from: davincidig / yayimages.com

Da har denne dagen også gått snart. Fortsatt liggende. Bortsett fra en bitteliten tur på butikken. Humøret glimtet så vidt til på formiddagen, men det raste fort ned i kjelleren igjen. Jeg blir sliten av å tenke på dette med nav og evt uføretrygd. Hvis jeg klarer å tenke at jeg har bestemt meg for 100% er hodet roligere igjen ei lita stund. 

Men så tenker jeg….. hva vil folk si på jobben. De regner jo med at jeg skal jobbe 40%. Og det kan det jo hende at jeg må også. Så lenge det går.  Og hva vil andre si , som ikke kjenner meg så godt og veit hvordan jeg har det. Det ser jo ut som jeg ikke VIL jobbe for dem kanskje.

Men ærlig talt så kjenner jeg med hele meg at jeg virkelig har prøvd nok.

Kanskje hvis dette går i orden om ei stund, at jeg kan klare å reise å besøke barnebarn og familie og venner etterhvert. Og kunne leve et nogenlunde normalt liv.

Vi får se. Jeg skal prøve å stå på mitt.

#bipolar #psykiskhelse #sliten #nav # uføretrygd 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg