LURER PÅ OM DENNE OVERLEVER

Søndag fikk jeg endelig spadd opp og tatt inn paprikaplantene mine. De ser litt pjusk ut, så det spørs om de har blitt ødelagte av frost ute.

Jeg sådde noen frø i sommer,fra en paprika.  Og det ble store og fine planter. Feilen var vel at det var litt seint på sommeren. Den siste måneden har det nemlig kommet masse knopper som kanskje blir til paprika. Men nå kan jo ikke plantene stå ute lenger.

Jeg har aldri prøvd å ha sånne planter inne før. Men nå ville jeg prøve å gi det et forsøk.  Jeg er bare redd jeg var litt for treg med å få de inn.

Nå gjenstår det å se da. Er de døde eller vil jeg få paprika fra planten i vinter???

#paprika #paprikaplante #hjemmedyrket #frostnetter #spennende #stueplante

 

2 kommentarer
    1. Det kan nok hende at den henter seg igjen, nå som den har kommet inn i varmen. Jeg sådde mine og satte dem i kjøkkenvinduet, og fikk to store busker og noen paprika 🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg