GOD GAMMELDAGS NORSK MIDDAG

I kveld ble det en god gammeldags Norsk middag. Nakkekoteletter med poteter, gulrøtter, surkål og tyttebær. Det smakte godt. 

Etter middagen har jeg stranda i sofaen foran tv’n. Vi har hatt et lite kaffebesøk i ettermiddag, så jeg har holdt meg våken og ordnet litt her og der. Og mannen har begynt prosjektet med å få bytta ut senga oppe. Men nå får det være nok for i dag. Er helt groggy i hodet og trøtt. Forhåpentligvis sovner jeg i kveld før klokka blir både 24 og 01. Jeg skal være på jobb klokka 10.00 i morra. Og det betyr at jeg må opp noen timer før det jeg vanligvis er oppe.

Tirsdag kommer en eller begge sønnene mine på middag. Og Onsdag skal jeg på jobb igjen klokka 10.00. 

Det skal bli spennende å se hvordan formen er etter så mange opptatte dager.

#bipolar #psykiskhelse #middag #koteletter #søvnbehov #dagens 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg