EN ROLIG BURSDAGSFEIRING

Ja da er fårikålen på plass i kjelen og der skal den få stå å godgjøre seg et par timer. 

Det blir en bitteliten bursdagsfeiring med fårikålen og strikketøy.  Har bare bedt min mor. Ettersom jeg jobba i går kveld er jeg selvfølgelig ikke helt opplagt i dag. Så da er det greit å bare ta det helt rolig. Jeg sov til halv 12 og har sittet og våknet opp med kaffekoppen til gryta måtte gjøres klar. 

Nå står den altså der og jeg kan pusle litt med andre ting så lenge. F.eks få på meg klær og rydde litt før hun kommer. 

Ha en fin høstdag alle sammen. Her blåser det fælt i dag . Men det går fint an å sitte ute i solveggen. 

# fårikål #bursdagsfeiring #fredeligfeiring #høst 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg