HIPP HURRA FOR MEG

Det er høst. Og i dag har jeg blitt enda 1 år eldre. Det skal man vel ikke klage på. Ikke alle blir det.

Jeg sitter ute i sola og prøver å takke for alle gratulasjonene som popper opp på Facebook, mens jeg våkner opp med kaffekoppen min. Dino ligger og slapper av i en annen stol her ute med meg. Han er i bedre form i dag. I går var han ganske så groggy etter narkosen da han måtte sy nok en gang.

Det blir ikke noe feiring her i dag . Jeg skal tilbringe dagen på jobb fra 14.00 – 22.00. Men i morra  kommer moren min en tur og da får vi feire med fårikål. 

#høst #bursdag #fårikål #kveldsjobb

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg