JEG HAR EN SØNDAGSPLAN

Licensed from: Heidelbergerin pixabay.com

Formen begynner å bli bedre, så i morgen har jeg en plan for dagen.

Håper jeg kan gjøre ferdig vognteppet. Nå har jeg bare noen få cm igjen, men desto mer tråder å feste.

Vaske alle klærne som ligger på vask. Det blir da litt når det går noen dager uten at vaskemaskinen går.

Farge håret. Det skulle også vært gjort for lenge siden. 

Og trylle frem en middag i løpet av dagen. 

Det syns jeg hørtes ut som en god plan. Så gjenstår det å se om alt er blitt gjort innen Søndagen er over.

#søndagsplan #dagsplan #søndag #håndarbeid
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg