På’n igjen i kveld.

Nå venter jeg bare på mannen. Trenger veldig en dusj, men det er ikke så enkelt med Dino som må gjetes om dagen.

Jeg har i det minste fått ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen .Den ene tingen jeg stort sett får gjort hver dag.

Skiftet mitt på jobb begynner klokka 16.00 i dag. 1 time seinere enn normalt, men det er bare deilig. Har sittet ute med nok kaffe nå i solsteika kjenner jeg. Så nå måtte jeg gå inn litt. 

I natt har jeg sovet ca 12 timer. Jeg tok en halv sovetablett siden jeg har trappa ned på de andre medisinene.  Sovner ikke så lett på kvelden lenger da . Hodet har masse planer. I går natt hadde jeg stått opp for å lage ei lang handleliste, hadde det ikke vært for medisinen som gjør at jeg bare ligger der. Uten å sovne men med planene i orden. Så handleliste ble det bare i hodet og ikke på papiret.

Nå kommer vel mannen i huset her hvert øyeblikk. Får ta en kaffekopp med han også, før jeg hopper i dusjen. Så håper jeg på ei fin vakt i kveld.

#bipolar #søvn #jobb #psykiskhelse #psykiskhverdag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg