NYTER EN STILLE STUND

Mannen sover en liten lur. Eplekaka er ferdig hvert øyeblikk og min mor er i anmarsj. 

I helga har jeg fri og har en plan om å lage enda ei kake pluss mer eplesyltetøy.  Har brukt et helt glass av det jeg laget tidligere i uka bare på 2 kaker. Oppskriften på kaken finner du i forrige innlegg.

Min mor kommer med strikketøyet sitt regner jeg med. Så da blir det vel litt strikking på meg også i dag. Men først blir det nystekt kake med is til.

Tendte også jeg skulle lage maissuppe til middag i dag. Etter ei oppskrift jeg fant på en annen blogg her i går. Det blir spennende med noe nytt til middag.

Ha en fin lørdag alle der ute.

#lørdag #helgekos #eplekake #nytelivet #familie 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg