HER LIGGER JEG I DAG OGSÅ

3.dagen med dårlig form og vondt i magen.

Det er knallvær ute, men alle krefter er borte. Jeg orker ikke engang å sitte ute i sola med strikketøyet mitt.  

Nå henta jeg det og satte det klart ved siden av meg ved sofaen. Men først må jeg jo orke å sitte oppreist. Måtte bare legge meg ned igjen. Så nå ligger jeg her å skriver på mobilen min.

I morra har jeg jobbedag. Men begynner å bli bekymret for at jeg må være hjemme da også. Mandag måtte jeg melde pass. 

Men én ting som er bra, er at da man først blir frisk igjen setter man ekstra stor pris på det.

Det er bare å smøre seg med tålmodighet. 

 

#syk #sliten #dårligform #magetrøbbel 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg