DENNE HELGA GIKK RETT I DASS.

Her ligger jeg fortsatt etter ei slitsom helg. Magen slo helt krøll på seg i helga. Jeg trodde det var maten jeg spiste på lavvo festen på lørdag. Men da jeg ringte jobben på morran i dag for å si i fra at jeg måtte bli hjemme, fikk jeg høre at ei annen ei hadde vært hjemme i forrige uke med det samme.  Skikkelig magetrøbbel!!

Det kjennes bedre ut i magen i dag , men er jo helt slått ut fortsatt.  Håper morradagen blir enda bedre. Sånn at det går an å være litt på beina igjen.

Jeg ble ikke ferdig med genseren jeg skulle ha på meg på lørdag.  Kanskje jeg orker å sitte oppreist senere i dag , sånn at jeg kan bli ferdig med den. Har noen flere prosjekter jeg  gjerne skulle begynt på også.  Blant annet ligger det ferdig klippet en barnekjole jeg er spent på hvordan blir. Klør i fingrene etter å begynne. Men må nok finne meg i å holde horisontal stilling det meste av dagen i dag også.

Ha en fin mandag alle der ute.

#magetrøbbel #ikkeiform #sliten 

4 kommentarer

Siste innlegg