Lenge siden sist.

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet her. Den siste uka har jeg hengt meg helt opp i å åpne min egen lille butikk på Epla.no. ( også kalt en hypoman episode)

Jeg har fått lagt inn 4 produkter foreløpig. Men i dag er jeg nødt til å gjøre  ferdig en strikkegenser til meg selv. Så i dag kommer det antagelig ikke noen nyheter der.

Vi skal i 50 årslag i en lavvo i morra og da er planen å stille opp i ny genser. Bildet kommer her da den er klar.

Her er et par smakebiter  fra butikken min. 

 

Gå  gjerne inn å se?  Navnet  er Hobbyhula.epla.no Jeg blir sååå glad for hvert besøk.

Ellers er jeg frem til utgangen av juni i 40% jobb. Det går greit så lenge jeg veit at jeg har dager innimellom og kunne bruke surrehodet mitt på det det er opphengt i , pluss og samle energi til neste jobbedag.

Og 23. Juni blir det bryllup ❤❤

Ha en fin helg alle der ute😊

#bipolar #håndarbeid  #strikk #søm #hjemmesydd #hobbyhula.epla.no #egen butikk

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg