Andre dag uten å orke noe.

Det er dag 2 uten å klare å gjøre noe fornuftig.  Hele gårsdagen gikk med i sofaen med nattkjolen på. 

I dag hadde jeg et håp om at energien skulle være på plass igjen. Men vi fikk besøk før jeg hadde stått opp. Og det ble alt for mye kaffe og ikke noe mat i flere timer. 

Så nå har jeg havnet på sofaen igjen med hjertebank og innvendig uro. 

Jeg som håpet vi skulle rekke å øve litt rundt uthuset her med de nye skiene våre igjen i dag. 

Vi har nemlig investert i full skipakke og pulsklokke til begge 2 her. Noe må gjøres med den stadig stigende vekta. 

Men etter en arbeidsdag med en hel masse skritt på klokka mi er som regel dagen derpå lite brukbar.

Julepynten står fremdeles fremme som dere ser. Den skal ihvertfall vekk i løpet av helga.

I morgen håper jeg det blir en rolig dag i mitt eget tempo. Kanskje jeg får prøvd skiene igjen da. Bare for å ha sagt det, så har jeg ikke hatt ski på beina på ca 20 år. Og med 2 kunstige knær og metall og skruer i den ene ankelen syns jeg at jeg har alltid grunn til å være stolt av meg selv som i dette hele tatt har turt å satt ski på beina.

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #utfordringer #ski #julepynt #sliten

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg