I DAG HAR JEG TENKT TIL Å STÅ OPP

I dag prøver jeg å stå opp.  I går ble hele dagen tilbragt på sofaen med nattkjole og pledd.

Jeg jobbet dagen før. Var på gulvet hele dagen med varepåfyllimg. Skrittelleren sto på 14000 og noe i løpet av dagen. Sikkert litt feil på den, men uansett så hadde beina og kroppen tydeligvis fått nok. Jeg lagde middag da jeg kom hjem og etter det ble det sofaen over natta og i hele går.

Nå sitter jeg med kaffekoppen og kjenner at jeg begynner å våkne. Medesinene jeg tar gjør meg veldig trøtt. Har egentlig lyst til å kutte den ut. Men jeg kjenner jo at jeg har det roligere i hodet og jeg klarer og konsentrere meg mye mer. Så jeg får vel bare bruke den. Legger på meg av den gjør jeg også. Har aldri veid så mye som jeg gjør nå. Og det er ganske irriterende når arbeidsklærne er for trange og jeg skal inn i en brudekjole til sommeren. 

Jeg får prøve å bli flinkere til å gå tur igjen.  Har vært alt for sløv med det også de siste månedene. Så jeg kan vel kanskje ikke bare skylde på medisiner. 

Nei … nå skal jeg hoppe i dusjen og begynne å virke med et eller annet. 

Ha en fin Lørdag dere ute.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #sliten#dårligform

 

 

5 kommentarer
    1. Det er godt å kunne slappe litt av innimellom. Kroppen trenger det, så man slipper å gå på sparebluss. Tenker det går fint jeg, med å komme seg inn i brudekjolen 🤓

    2. Vera Lynn: Ja jeg håper å komme inn i en eller annen brudekjoler. I dag er jeg fornøyd med dagen?? Har faktisk fått gjort litt pluss strikket litt på sokkeprosjektene mine.????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg