Har vært på stoff & stil

Endelig har jeg vært en tur på stoff & stil. Jeg kjøpte stoff til tights, til skjørt som skal kunne brukes sammen med toppen jeg har sydd og noen restebiter som muligens blir enda et skjørt og topp. 

Det er som å gå i verdens største godtebutikk det. Og kunne bruke den tida jeg vil og bare gå rundt og få nye ideer mens jeg kikker på alle mulige forskjellige stoffer , knapper , glidelåser og alt annet sytilbehør.

Her er godteposen min. Masse fint.

I dag skal jeg hente en splitter ny symaskin som jeg har bestilt. Og antageligvis skal jeg få enda en tur inn til stoff&stil. Jeg gleder meg. 

Jeg har verdens beste kjæreste som blir med meg inn dit. Vi skal se etter ei gardinstang, og stoff til gardiner i et plundrete vindu vi har i det nye huset vi leier.

Vi får se hva det ender opp med i dette vinduet. Jeg har vridd hodet mitt ganske mye for å finne en løsning. 

—–

Nå er det kvelden og god natt herfra.  

Det ble en tur til stoff&stil igjen.  Rakk ikke å skrive ferdig innlegget her før jeg måtte reise. Hva jeg kjøpte kommer i neste innlegg. Men én ting kan jeg si… jeg har nok av prosjekter fremover ei god stund. Herlig.

#hobby #søm #hjemmesydd #syprosjekter #stoff&stil #hobbyrom #lykke #tights 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Skulle ønske jeg var venn med symaskinen min, men jeg tror ikke den liker meg. Hadde vært så kjekt å kunne lage forskjellige ting, ikke bare kjøpe nytt hele tiden ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg