Så ble det noe av stoffet mitt

I går ble jeg ferdig med sy prosjektet mitt. Det ble en topp i stedet for kjole. Jeg gjorde om litt på mønsteret.

Symaskinen min begynner å bli gammel og jeg har ikke brukt den på veldig lenge, så den tugget og sydde ujevnt flere ganger. Tror jeg skal spandere på meg en ny ganske snart. Nå som jeg har fått meg et eget hobbyrom kan det hende den vil bli mer brukt.

I går kveld var jeg så heldig å få tak i en brukt skredderbyste også. Jeg ble  glad. Jeg fikk den for 300,- og da jeg Google den kostet den over 3000 ,- !!!!

Den er mindre enn meg på målene, men det hjelper uansett å få hengt prosjektet opp på den for å se sånn nogenlunde hvordan resultatet vil bli.

På hobbyrommet er det er helt  klesskap som jeg kan bruke til stoffer og mønster. Så nå kan jeg endelig begynner å samle litt.

Jeg kribler i hele meg etter å reise til stoff&stil. Og bruke all den tiden jeg vil til å kikke og drømme meg bort i alt de har av stoffer og tilbehør. Jeg håper å få det til en dag denne uka.

Gleder meg 😊😊

 

#søm #hjemmesydd #syprosjekt #stoff&stil #hobbyrom 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg