Det har vært noen dager med tankekjør.

Nå har det gått trill rundt i hodet noen dager.  Eller spesielt mye da jeg skal prøve å sove på kvelden. Alt for mange idéer som tomler rundt. Planlegger bordpynt til bryllupet.  Der har jeg begynt å prøve meg litt frem. …Så er det ei ny seng vi har henta. Den ser jeg for meg sengeteppe og puter jeg har lyst til å sy. Masse bilder i hodet. Eplesyltetøy har jeg laget. Skulle lage eplekake også.  Men finner ikke mixeren min i flyttelasset. Så da ble det ei kringle i stedet.  Fylt med eplesyltetøyet.

Den ble ikke værst. Puttet litt av den i fryseren, så har jeg litt til vi får besøk i morgen. 

Jeg klør i fingrene etter å ta en tur til stoff&stil. Men der går jeg helt amok og trenger nesten en hel dag.  Hodet går på høygir av alt det går an å få laget av det de har der. I går klarte jeg ikke å vente lenger, så jeg gikk inn på siden deres på nettet. Der bestilte jeg er par meter med billig stoff og et kjolemønster.  

Det blir jo spennende å se om det blir noe ut av det da. Jeg har litt stoff her fra før også. Som foreløpig bare har laget hodebry med alt det kunne blitt.

Så har vi jo fortsatt alt som skal gjøres her hjemme da. Med flyttingen. Det er fortsatt en hel masse pappesker her som skal pakkes ut og plasseres både her og der. Jeg prøver å ta litt hver dag. 

I går fikk vi opp ei lampe på kjøkkenet.  Kjøpt billig på kjøp/salg gruppe på Facebook. 

Det ble så koselig😊

I ettermiddag skal vi hente en brukt salong til den andre stua vi har her.  500,- må vi gi for den. Jeg bare elsker å finne ting på kjøp/salg gruppene. Da blir det helt vårt eget preg på hjemmet vårt. Vi finner ting og setter det sammen sånn vi vil ha det. 

Det blir så bra her etterhvert. Men det hadde vært godt og slippe alle de fankern’s glupe idéene som maler rundt i toppetasjen hele tiden. Det eneste som kommer ut av det er at jeg blir så sliten i hodet at jeg ender opp på sofaen helt oppgitt og får ikke begynt på noe av det. Jeg finner jo aldri ut hvor og hva jeg skal begynne med!!🤐

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #utfordringer #tankekjør #sliten #formangeideer #brukthandel #secondhand #innredning #kringle 

2 kommentarer
    1. Vera Lynn: Nei det er helt sikkert. Nå har jeg begynt å rydde plass til den nye sofaen vi skal hente etterpå. Det er jo litt fornuftig da ihvertfall ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg