LEILIGHETSSALG I BOKS.

Da er salget i boks. Hipp hurra!!  

Jeg solgte i går.  Dagen etter visning.Selv om det ble under takst er jeg superfornøyd. Jeg tjente 65.000 mer enn han som solgte i etasjen over for et par måneder siden . Selv om han var kjempeheldig og fikk solgt for takst.  Regnestykket med hva han ga for leiligheten i forhold til meg og hva han har pusset opp for viser at jeg tjente 65.000 mer enn han alt i alt. Jeg har ikke gjort noe som helst i min leilighet siden jeg kjøpte. Og kjøper ville overta så fort som mulig. Noe jeg også sparer på. Jeg slipper dobbel husleie i noen måneder. De fleste som kjøper har jo tre måneder oppsigelse, eller venter på salg av sin egen leilighet eller hus. Det var også en god grunn til at jeg godtok budet.

Jeg er så glad nå. Nå kan vi endelig konsentrere oss om flytting. Og komme oss så fort som mulig vekk fra de påtrengende naboene på begge kanter av utgangsdøra mi.

I Sigdal begynner ennå en ny epoke i livet mitt. Sammen med min forlovede og lille Dino.

Jeg gleder meg.

#sliten #trøtt #leilighetssalg #nyepoke #mittliv #fremtidsammen #love #flytting

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg