HAR FLYKTET TIL CAMPINGEN.

Nå var det virkelig godt å reise fra alt hjemme og på hytta. Det er blitt så mye mygg både ute og inne på hytta, så det er ikke så godt å være der hele tiden. Og hjemme i leiligheten er vi ikke lenger. Fortsatt er vi bare innom der og dusjer og vasker klær. Det er greit å slippe og bli bombardert av spørsmål fra naboene så fort vi stikker nesa hjemom. Litt slitsomt for å si det sånn. Det er vist helt tydelig ikke populært at jeg selger og flytter.

Jeg har pratet med megleren på telefonen i dag.  Angående prospektet på leiligheten.  Og han fortalte at det hadde ringt ei dame i dag som var veldig interessert. Så da er det ihvertfall 2 stk som har vist interesse før visningen. Vi får helt vondt i magen av dette vi.

Her oppe i vogna har vi god plass. Stort fortelt og Tv med masse kanaler.  Vi har ikke annet enn NRK kanalene på hytta og det er ikke spesielt interessant. Og med en Tv i mikro størrelse gjør ikke det saken bedre. Så i sommer har det blitt minimalt med Tv-titting. Ikke at det er så nøye da. Men jammen er det ålreit og kunne sitte og glo litt på skjermen her i vogna. Flykte litt fra alt som skjer nå og i flere uker fremover. 

Her er det en til som slapper skikkelig av på camping.  For her får han nemlig lov til å ligge i senga med oss. Og det er vel ikke vanskelig å se hvem som er kongen av campingplassen her😊

Da sier jeg god natt herfra.Og er jeg heldig får jeg en liten plass i senga jeg også.

 

#campingkos #camping #finneroen #slitenihodet #finskstøver #hundeliv #leilighetssalg #flytting 

2 kommentarer
    1. Deilig å ha en sånn plass å reise til 😊 Hvis jeg ikke tar helt feil så pleide onkel og tante og kusinene mine å være på den plassen før om årene.

    2. Vera Lynn: Ja det er deilig.. Jeg kommer ikke på hvem det kan være. Dette er bare en liten plass. Den andre plassen ved siden av her heter Sandviken og er mye større:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg