Blir ganske sliten og lei av å ikke være skikkelig våken

Sitter ute i sola nå ,klarer liksom aldri å våkne helt. Det er nok mye medisinene mine som gjør det.

Jeg sover ca 10 timer på natta, og enda er jeg trøtt langt utover dagen. Får liksom aldri nok søvn. Men hodet mitt er mye roligere med medisinene. Og jeg fungerer mye bedre på jobb… syns jeg da. Vet ikke hva de andre syns. Nå er jeg oppe i 30%. Og etter flyttinga som begynner til uka, har jeg tenkt til å øke til 40%.

Jeg fungerer best utover kvelden. Det har jeg i grunnen alltid gjort. Så det er ikke noe nytt. Jeg er nok et såkalt B-menneske. 

Min samboer er helt klart A-menneske,så det blir litt kræsj noen ganger. “Heldigvis” er vi trøtte begge to utpå dagen , så vi kan ta oss en hvil sammen. 

Nå er han hos legen.Jeg håper det går bra der.

Forhåpentligvis er han også klar for en dubb da han kommer tilbake. Dino er ihvertfall klar for det. Han har lagt seg rett ut i hagen. Det beste er å ha han i buret inne når vi skal sove. Så får han ikke gjort noe F…skap den stunda.

Jaja.  Jeg får ligge her i hagegynga og lese litt i ei bok jeg prøver å bli ferdig med til min kjære kommer hjem. 

Det er litt vanskelig å holde øynene oppe særlig lenger nå. Men jeg skal gi boka en liten tjangs. 

Ha en fin mandag dere som er våkne og opplagte 🙂

#bipolar #psykiskhelse #tretthet #sliten #medisiner #bivirkninger 

 

2 kommentarer
    1. Usj, det er slitomt å ikke føle seg utvilt noen gang…, en følelse jeg husker slet med selv for en stund siden. Jeg er nok også et B eller kanskje til og med D menneske, ei ordentlig nattugle, som trives best når alle andre har lagt seg. Håper du fikk deg en eller to på øyet, og er mer våken igjen :o))

    2. Vera Lynn: takk, ja jeg har fått en liten blund i sta. Men nå har jeg lagt meg inn igjen. Orker vist ikke å stå opp i dag. Natt ugle ja 🙂 Det er vel egentlig det jeg er også. Det er så stille og fredelig overalt når alle sover. Da kan jeg surre med mitt. Men det er det jeg må prøve å snu på da. Ikke lett i det hele tatt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg