Dagens planer

Seint i går kveld kom jeg i gang med et nytt heklesjal. Denne gangen blir det et litt mer luftig et.  Jeg prøver meg frem uten mønster, så det blir spennende å se hvordan det blir.

Det blir noe av de samme fargene som på det første sjalet, fordi jeg har igjen en del av garnet.

Snart skal jeg få i meg litt frokost, så er jeg klar for en dusj.

Deretter blir det en butikktur. Dino trenger mer hundemat.

Så har jeg en plan om å rydde litt her. Det er kaos i vogna og forteltet.

Og så endelig utpå ettermiddagen blir det en kjøretur over Vegglifjell for å hente en kommode som jeg fant på Finn.no “Gis bort”

Er jeg heldig rekker jeg noen runder på sjalet mitt 🙂

#hekling #friskefarger #heklesjal #sjal #egendesign #håndarbeid #campingkos #roisjela #gjenbruk #finn.no #gratis 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg