Avreagert med en lang kveldstur

I kveld måtte vi finne på noe for å lufte hodet litt.  Etter alt som har skjedd i dag var det godt å rusle en lang tur med Dino. 

Vi gikk gjennom skogen fra hytta. Helt ned til Tyrifjorden. Det var en svett tur, men også deilig.  Vi fant et fint sted der nede. Kan hende går vi dit en annen dag også. Og da tror jeg at jeg skal ta et bad der. Deilig og fredelig sted var det.

Dino hoppet og spratt hit og dit, og hans syns nok det var masse spennende lukter både her og der. Han syns også han var fælt til kar da han var så vidt uti vannet med et par labber. Det har han nemlig stått elegant over da vi har vært ved vannet tidligere. 


Er det ikke flott her?? Det syns ihvertfall vi.

Og etter å ha svetta oss tilbake til hytta,tok lysten på en dobbel kuleis overhånd. 

Vi kasta oss i bilen med en gang og kjørte ned og kjøpte hver vår favoritt.  Bjørn-Erik må ha ei kule med sjokolade og ei med pistasj.  Og jeg….jeg bare MÅ ha 2 kuler med salt karamell.  Det er den beste isen jeg noen gang har smakt. 

God natt fra oss på hytta. I morgen er det jobb igjen.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #stress  #finskstøver #hundeliv #skogstur #harehund #saltkaramell 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg